Общи бизнес условия

 

Общи разпоредби и определения на понятия

 

1. Общи условия /условия / важат само за бизнес отношения между купувач - потребител съгласно § 1 номер 108/2000 Coll. и VTV s.r.o.

(продавач), регистриран в Търговския регистър: секция: Sro,  номер: 23862 / P, IČO: 45 981 582, ДДС номер: 2023166904, ДДС номер: SK2023166904 -

сключени посредством електронен универсален магазин www.vtvauto.sk /  по-долу магазин /.

 

2. Продавачът е компания, занимаваща се с продажби на резервни части за автомобили и има - по смисъла на Извлечение от Търговския регистър за тази цел разрешение за бизнес.

 

3. Купувач означава физическо лице - потребител, изпратил след собствено електронна поръчка, обработена от системата на магазина.

 

4. Електронни средства за поръчка представен електронен формуляр, съдържащ "ин формация за купувача, списък с поръчки" стоки от офертата на магазина и общата цена поръчки, обработени от системата на магазина.

 

5. Общи условия на бизнеса по-подробно регулират и уточняват права и задължения продавач и купувач в техната настояща версия и са неразделна част

от договора.

 

Поръчка

 

1. Вие правите поръчка, като вмъквате стоките в ел. количка за пазаруване.

 

2. Условието за валидност на електронното "поръчка е вярно и изцяло по пълнена" относно всички необходими данни и подробности

"които се изискват от система по време на регистрация или реализация на" поръчки.

 

3. След като поръчате продукта, ще ви бъде изпратен информационен имейл, в който ще бъде посочена по-подробна информация за продукта.

 

(срок на доставка, цена за транспорт и т.н.)

 

4. За по-големи поръчки по договаряне или според специфични изисквания на купувача, ще бъде изпратена авансова фактура за заплащане.

 

5. Ако клиентът се съгласи с условията на доставка на стоки, в информационен имейл ( на електронната поща), платете авансовата фактура (ако е съгласен), само тогава поръчката се счита за приета от доставчика.

 

Условия за доставка

 

1. Срокът за доставка е от 2 до 7 дни, в зависимост от вида стоки и складовата наличност.

 

2. Когато плащате предварително, изпращаме стоките след превеждането на парите в нашата сметка.

 

3. Доставяме стоките с куриер.

 

4. Датата на доставка ще ви бъде посочена предварително поне 1 ден преди доставката.

 

5. Доставяме стоките на посочения от вас адрес НЕ КАЧВАМЕ !!!

 

6. В случай на забавена доставка на стоките ( поради за недостиг на склад) ще информираме незабавно по електронна поща или телефон.

 

7. Купувачът има право, без да посочва причина да се откажете от договора в рамките на 14 дни от датата на приеман на стоките в съответствие с §12 от закона № 108/2000 Coll., Не се прилага за стоки изранотени по поръчка (в съответствие със специалните изисквания на клиент). В този случай за оттеглянето от договора, купувачът се задължава да уведоми писмено продавача по електронна поща и да върне стоките за своя сметка без дефекти и в оригиналната опаковка.

 

8. Продавачът се задължава да поеме стоките и да сумата, платена от купувача, намалена със сумата за платен транспорт, в рамките на 15 дни от отказа от договора и връщане на стоките. Продавачът връща част от парите на купувача на сметката на купувача писмено или лично в седалището на продавача. Стоки на наложен платеж НЕ ПРИЕМАМЕ!! Право на връщане на стоките не се отнася за повредени и произведени стоки по поръчка според изискванията на клиента.

 

Цена на стоките и транспорт

 

1. Цени, изброени в Интернет магазин, показан за всяка бройка на стоките са валидни към момента на изпълнение на поръчките.

 

2. Запазваме си правото да променяме цените на значителни промени в условията на доставка или след приключване на сделката. Всички цени са посочени с  20% ДДС.

 

3. В цената на стоките не е включен транспорт.

 

4. Разходите за доставка се изчисляват индивидуално в зависимост от разстоянието, стойността, обем и тегло на стоките.

 

5. Цената ще ви бъде съобщена преди потвърждение на поръчката.

 

6. Цената за превоз на стоки е мин. И макс .: €.

7. Цената за доставка с куриер при доставка е €.

 

Начин на плащане

 

1. Кеш при доставка с куриер

 

2. Чрез превод или директен депозит по сметка в

3. за плащане Gopay

 

Авансово плащане

 

За стоки, чиято поръчана стойност е по-висока от 1000 BGN.

 

Анулиране, гаранция и рекламации

 

1. Купувачът може да отмени поръчката без посочване на причината, не по-късно от 24 часа след изпращането й.

 

2. Купувачът е длъжен да анулира поръчката с имейл на: tvardzik.vladimir@gmail.com. От имейла, от който е изпратил поръчката. От кой продавачът ще му изпрати потвърждение за отказ о поръчката.

 

3. Гаранционният срок е 24 месеца от датата приемане на стоки от купувача. Платността на гаранцията се прекратява след непрофесионална инсталация (монтаж), работа с продукта в неподходящи условия, или ако е направена намеса " от лице, различно от упълномощеното лице. Г аранцията" не покрива дефекти, причинени от природни бедствия.

 

 

4. Могат да се подава рекламация за закупени стоки в рамките на 2 години от покупката.

 

5. Разходи за транспортиране на рекламираните стоки от купувача до продавача, се заплащат от купувача.възстановяваме пощенски и други такси. Транспорта, след обработка на обоснованата рекламация, се заплаща от продавача. В случай на повреда, която не може да бъде премахната, продавачът повредения продукт с нов продукт, или по договаряне с продукт от друг тип, като се доплаща или възстановява разликата в цената.

 

Рекламацията на стоки трябва да съдържа производствения и идентификационен номер, оригинална опаковка и доказателство за нейното придобиване.

 

6. Не приемаме стоки, изпратени по наложен платеж.

 

Алтернативно разрешаване на спорове

 

1. Купувачът - потребителят - има право да се обърне към продавача с искане за обезщетение (по електронна поща на info@vtvauto.sk), ако не не  е доволен от начина, по който продавачът оформя рекламацията или, ако счита, че продавачът е нарушил правата му. Ако продавачът отговори на това искане отрицателно или отговори в рамките на 30 дни след изпращане, потребителят има право да кандидатства за алтернативно разрешаване на спора (наричани по-долу субект на АRS) съгласно закона 391/2015 Coll. Субектите за АRS са органи и упълномощени юридически лица съгласно §3 от закона 391/2015 Coll. Потребителят може да представи предложение по начина, определен съгласно §12 от закона 391/2015 Coll.

 

2. Потребителят може също да подаде жалба чрез алтернативна платформа RSO за решаване на спорове, който е достъпен онлайн на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htм.

 

"3. Алтернативно разрешаване на споровете може да използва" потребителя - физическо лице, кой при осъществяване и изпълнение на потребителския договор не действа в рамките на предмета на неговата търговска дейност, "заетост или професия. А лтернативно" разрешаване на спора е само между потребителя и продавача в резултат на потребителски договор или свързан с потребителски договор. Алтернативно решение на споровете важи само за договори сключени на разстояние. Алтернативното разрешаване на спорове не се прилага за споровете когато стойността на спора не надвишава 20 евро. Органът ARS може да поиска от потребителя плащане на такса за започване на алтернативното разрешаване на спора до максимум 5 евро с ДДС.

 

Заключителни и преходни разпоредби

 

1. валидно, както е посочено в Интернет сайта на продавача в деня на доставка на електронна поръчка, освен ако има допълнения между договорените  страни.

 

2. С изпращане на електронна поръчка купувачът безусловно приема всички разпоредби от Общия търговски кодекс условията и Процедурата за подаване на жалби по начина, валиден в деня на изпращане на електронна поръчка.

 

3. Отношенията между двете страни, които не се уреждат от тези Общи положенияи условията на бизнеса, се регулират от съответните разпоредби на бизнес Кодекса и други свързани правни наредби.

 

4. Всякакви спорове между страните, които ням а да бъдат разрешени по взаимно съгласие ,мршава компетентен съд.

 

5. Настоящите общи бизнес условия валидно от 12.2.2016г

 

В Храбовец на 12.2.2016г